tisdag 3 januari 2017

Brilliant Light Power på CNN

Årets första dag inleddes med ett reportage om Brilliant Light Power Sun CellCNN International och en intervju med uppfinnaren Dr. Randell L. Mills. Efterföljande dag visade amerikanska CNN
ett liknande reportage om Brilliant Light Power och deras nya energikälla Sun Cell med en intervju med Dr. Randell L. Mills och efterföljande kommentarer.

Sun Cell kommer att fält testas 2017 och om det inte uppstår några problem kommer den att massproduceras 2018.  Det betyder att Andrea Rossi och hans QuarkX kommer att få en allvarlig
konkurrent. Andrea Rossi måste visa upp sin QuarkX för energiföretag som är intresserade 2017.

Själv har jag avgett ett nyårslöfte på http://revolution-green.com/energy-technologies-year-will/
i kommentatorsfältet att jag ska experimentera med en 3-fas transformator i år i syfte att utvinna
fri energi. Det blir inte lätt, men jag kommer att beskriva och ta kort på alla testvariationer och
lägga upp dem på min http://gratisenergi.se/research.htm sida. 

På den religiösa sidan har jag varit mycket aktiv och sysselsatt med att gå igenom alla mina
svenska sidor och kolla alla länkar och jag har även skrivit om en del sidor som exempelvis
En ny era. Jag har också börjat göra ungdomlighets affirmationer morgon och kväll för att se
om jag kan bromsa åldrandet och föryngra ansiktet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar